Sunday, December 7, 2008

tidy tidy up thira !!

my room is in a super mess!
n mama dah super bising..!
urghh~

n sampah super banyak!

ouh!..
n tgah kemas2 tu..
i found my lyrics book!
it was since my primary school..
zaman2 print2 lyrics..
cut n paste from Galaxie..
heheh


and i sort out my bags..
super banyak!
sampai tak tao mane nak simpan!.
dalam container tu dah tak muat..


so half of it..kene gantong..!


and i opened brom the lil plastic..
lil mis teddy kak kerry gave me..
hehe~


and ade 2 kaen yang ta berjahit lagi..pon tak tao mane nak simpan..
d orange was given by azmi..from bandung..
mama die pilihkan..
so i intend to anta tailor for my convocation nanti..heheh~
kebaye sulam2..
kene la kurus kan badan..huhu~
n mase raye next year kene pakai..!

and so..dr pukul 11 pagi sampai 5 ptg...
tadaaaaaaaa!


and d new speaker my brotha gave it to me..
cool...ble bukak kuat2..with cool bass..


and si penyebok...!

=)

1 comment:

pRincESs_N said...

meh2...kmas bilek kite laks...