Wednesday, April 22, 2009

tick tock.

sekarang jam 4.54 petang.
the room is in silence. semua orang pun tiada. tinggal aku seorang. bertemankan sayup-sayup bunyi radio fly fm yang aku buka dengan streaming.
menanti detik 5.30pm.

hari ini aku masuk halfday.
sebab tadi pagi aku menghadiri temuduga di Maybank. Aku sukalah structure officenya. Sudah membayangkan diri sendiri bekerja disitu. wah!.

selepas sesi temuduga. aku ke Pantai Dalam untuk menghantar Tiara mandi. Sudah 10 tahun agaknya aku tak memandikan dia. kasihan. So, aku hantar dia dan sambil menunggu aku duduk di gerai sebelah sambil meng-enjoy segelas teh o ais.

oh! what a big difference.
sebelum: berdaki. sampai nak tengok side-mirror pun kabur. teruk gila kan. Tapi sekarang, tidak lagi. suda kembali hitam berkilat Tiara aku. hehe. Puas Hati. terima kasih ane-ane yang tolong mandikan dan vacuum Tiara aku.

Kemudian aku ke gerai 35 berdekatan dengan rumah sewa Azmi. He had his first paper today. Ok kot. He looks Ok. hehe.
Had lunch with Leh, Agang dan Tn Haji Zack yang baru bangun tido. I had Nasi goreng USA. Shared with azmi. ye kami share. diet. haha.
Then at 1.30 shoot off back to office.

and now, here i am. clicking the pen with eyes on the wall-clock.

huhu.

ps: selepas ini mahu ke MV bersama azmi. mencari kemeja putih. haih. sayang..ayang drive nanti ye. hehe.

No comments: