Tuesday, April 21, 2009

laporan 1

sekarang ingin melaporkan aktiviti hari ahad yang lepas.
ade lagi satu yang mahu di laporkan tetapi nantilah. tunggu gambar dari azwina.

ahad pagi sehingga petang, hanya duduk dirumah sahaja.
bergolek2 di depan tv dengan yaya dan papa sambil menontot F1.
tiba-tiba azmi menelefon dan memberitahu bahawa malam nanti ada dinner birthday mama-nya. Sebenarnya birthday mama-nya adalah hari selasa iaitu hari ini. tetapi kerana rabu azmi sudah exam dan abang ajim pula sudah balik ke iran. maka celebrate la ahad.

ok. aku terus sarung quater pants dan tees, ambil kunci dan zoom ke tesco.
first stop. CIMB. keluarkan sejumlah wang untuk membeli hadiah mama-nya. aku pusing satu Tesco dan jumpa brooch yang cantek di sebuah butik perhiasan. Dan aku sempat grab sehelai kemeja cantek. oh suka gila aku kat kemeja tu. perfect fit!. Aku rasa selepas ini mahu beli kain dan hantar taylor untuk dijahit kemeja.

kemudian aku pulang dan bersiap. Adik laki aku, si Afiq pun sampai rumah untuk ambil duit dari aku. Sekarang semua sudah pandai. Takut nak minta papa. Minta dari aku.

Kemudian aku hantar afiq ke Tesco. rakan-rakan dia menunggu di sana. Oh kepada rakan-rakan Afiq, proof to me that im wrong if you are not as what i said before. sekian.

pukul 7.30 aku terus bergerak ke UM. situlah pick-up point aku setiap kali mahu jumpe azmi. hehe. sury sayang. kemudian ke seksyen 14 untuk membeli kek birthday mama-nya. dan kemudian terus ke Prince Hotel, KL

makan macam2. buffet.

we eat. luff. and eat lagi. sehinggalah kek mama-nya keluar.


abg ijoy (abang ipar azmi) demam..muka sudah pucat kerana sejuk sangat. tapi bila mahu bergambar. terus berposing macho.

penat melayan si gila jiji dan abang ajim

kak mashe (gurlfie abg ajim)

kemudian sesi suap-menyuap yang tak habis2.


sebenarnya itu sahaja gambar yang diambil menggunakan handphone azmi. banyak lagi tetapi di camera kak iera. aku tertinggal camera aku. sob sob sob.

anyway. selepas itu. semua pun pulang. mama-nya, abahnya dan kak mashe pula bergerak ke KLIA untuk menghantar abang ajim yang akan pulang ke Iran.

aku pula tiba di rumah around 12 am. kenyang dan mengantuk. lalu terus tertido tanpa mencuci muka dan gosok gigi. nasiblaaaa. haha.

sekian.

2 comments:

pRincESs_N said...

wahh...celeb gn future family yunk...

a thirah i m said...

heee~
aminnn~
=)