Sunday, July 13, 2008

a song for me~

lagu ni sgt besh..
dgr dlm keta wawa *gf ayap* back from cheer2008
and balek2 teros carik lagu ni n download..
sangat sedap..
suke tahap2 'sempurna - andra'
hhuhu~
*clapclap* for d song..

jum nyanyi..jum jum!

masih tertinggal bayangan mu
yang telah membekas di relung hati ku
hujan tanpa henti seolah pertanda
cinta tak di sini lagi kau telah berpaling

c/o :
biarkan aku menjaga perasaan ini
ooohh...
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi

kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diri ku masih mengharapkan mu
oohh....ooohh....

masih adakah cahaya rindu mu
yang dulu selalu cerminkan hati mu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun ku lihat kau kini di seberang sana

(ulang c/o)

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

(ulang c/o)

sejujurnya diri ku masih mengharapkan mu
ooohh...ooohh...

No comments: