Friday, February 29, 2008

HAPPY BELATED BIRTHDAY..MIRZA.!!


HAPPY BELATED BIRTHDAY DEARIE MIRZA....

mir..
akuw mintak ampon...
lambat wish kaw...
hhuhu..kawan ta gune betol akuw neh..
heee~

sorry ea....
tp aku na nyanyi utk kaw nie...

happy birthday to u..
happy birthday to u...
happy birthday to..mirzaaa..
happy birthday to u...

heeee...~
sayang kaw mir..
kaw slalu jadik tmpt akuw citer2...
tmpt aku copy paste tutorial perl, imej....oooops...
tmpt aku kutok2..usik2..buli2...
dan tmpt aku kena kutok2...usik2..dan buli2..
heee~


kaw mmg d best a mir..!
heee!
aku utang kaw pwezent ea...
antie aku kasik ituw pasta lagik..
posto posto...
huuu~


anyway....

semoga panjang umor murah rezeki...
aaaand...
cepat dpt jodoh kay...
aku selalu doakan ure happiness and success...
and jangan lupekan akuw plak...heeee~


lorve ya dude...!
take care...
muaX!!

3 comments:

Anonymous said...

huhuhu thanx vely much dear hahaha.. wel sayer takde la slalu sgt jadi bahan usikan kamu..hehe.. nyway thanks beb for this beautiful post haha.. n blog kau sangat happening..ader jek gambar nak letak..-honestly mirza..=P

a thirah i m said...

ure welcome bro..
alah kan aku slalu sakat kaw..
bahagia2 la..
kan..~
heee~
but siyes aku ske kawan ngan kaw..
kaw mmg d best..
kaw mengingatkan aku kat jep kawan aku yg berada jawuh...huhuhu...
syg kaw~
happy bday!
lorve ya!

Khairiyah aka Kerry said...

tirah..takyah kasi adiah kat die..sbb die dh dpt bnyk gold medal semlm..hee ;D